.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر

بلیط بدروم

فرودگاه میلاس در 35 کیلومتری شمال شرق بدروم واقع شده است. فاصله هوایی تهران بدروم 2153 کیلومتر می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین اطلس جت

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز 14 ساعت و 55 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز 6 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز 8 ساعت و 50 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

 

 

مسیر تهران بدروم

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بلیط ازمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394
.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه زمستان 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه نوروز 95 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور ترکیه بهمن 94 از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

 

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت ترکیه در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه ادنان 75 کیلومتر و تا شهر کوش آداسی 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل در 10 کیلومتری شهر افسوس و خانه حضرت مریم واقع شده است تور ترکیه نوروز 95 و بیشتر اتاق های آن منظره رو به دریا را دارا می باشند. این هتل دارای 377 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تهویه، مینی بار، اینترنت رایگان، روم سرویس و حمام، مبل، تلویزیون و  ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و شامل رستوران فضای باز نیز می باشد که چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در آن غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو می شود. همچنین هتل از ساحل زیبایی برخوردار است که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن بهره ببرند و سفری خوش و به یاد ماندنی را به خاطر بسپارند.

از امکانات هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، لاندری، مرکز بیزنس، ساحل، استخر، رستوران، باشگاه، پارکینگ رایگان برای میهمانان تور ترکیه و ... اشاره نمود.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که مسافران تور ترکیه نوروز 95 از این مرکز خرید بازدید می کنند. اکثر امکانات رفاهی در این مرکز خرید وجود دارد از بهترین مراکز خرید ترکیه می باشد که مسافران تور ترکیه و مردم ترکیه از علاقه مندان مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه می باشد . این مرکز خرید دارای مساحت ۷۶،۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول ترکیه قرار گرفته است . مرکز خرید مجهز ترکیه ۱۱۷ مغازه، رستوران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما دارد. امکانات دیگر مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه هفت آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی را آسان کرده است .در ماه تعداد زیادی از این مرکز خرید بازدید می کنند همچنین پارکینگ رایگان نیز برای خریداران موجود می باشد. در مرکز خرید تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاشته می شود .چرخ و فلکی وجود دارد که در سال 1995 تاسیس شده.


مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافرانتور ترکیه نوروز 95 می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

 

 

 

 

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 


مرکز خرید آک استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه نوروز 95 زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند . در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافران تور ترکیه نوروز 95 ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, بهترین مراکز خرید ترکیه , مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 13 دی 1394
.
 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  پنج ستاره

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس در تور لحظه آخری آنتالیا یک هتل شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد . از امکانات این هتل میتوان به استخر آب گرم ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و ... اشاره کرد . امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا : اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان در تور آنتالیا نوروز 95 و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا تعطیلات عید 95 بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور لحظه آخری آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در تور آنتالیا 95 در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا برای میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنکورد دلوکس آنتالیا,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
هتل اونریا کلاروس در تور ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه است و در شهر کوش آداسی واقع شده است. مساحت این هتل 93 هکتار است و در ساحل دریای اژه و همچنینکنار شهر ازمیر در شرق ترکیه قرار گرفته است. شهر باستانی کلاروس که یکی از 12 شهر تمدن اژه می باشد در نزدیکی هتل اونریا کلاروس واقع شده است که میهمانان تور ترکیه می توانند از آن دیدن نمایند.

 هتل اونریا کلاروس کوش آداسی

از امکانات هتل اونریا کلاروس برای میهمانان تور ترکیه می توان به مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) و...Bottom of Form ,رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا ویژه میهمانان تور ترکیه 95 و...اشاره نمود.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
 

هتل لو بلو کوش آداسی

هتل لو بلو یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه است و در جنوب غرب این کشور قرار دارد. این هتل در شهر کوش آداسی واقع شده و مشرف به دریای اژه می باشد که همین مشرف بودن به جاذبه های این هتل اضافه می کند. مرکز شهر کوش آداسی سه کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در هتل لو بلو 263 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته شده است. در فاصله 70 کیلومتری از هتل لو بلو فرودگاه عندان مندرس واقع شده است.

 هتل لو بلو کوش آداسی

از امکانات هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به تنیس، سونا، ماساژ، اجاره دوچرخه، انیمیشن، بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ورود حیوانات، ماهواره، آسانسور، نگهداری امکانات، کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات، پزشک ویژه میهمانان تور ترکیه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرباز، جکوزی، ورزش های آبی، استخر کودکان، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، پارک آبی، سالن بازی کودکان ویژه میهمانان تور ترکیه 95 و... اشاره نمود.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.
 

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی یکی از هتل های 5 ستاره  ترکیه می باشد و در شهر کوش آداسی واقع شده است.  در این هتل پارک زیبایی برای استراحت میهمانان تور ترکیه وجود دارد. هتل کوستور کلوب دارای امکانات ویژه است که از آن جمله می توان به ساحل اختصاصی و برخوردار بودن از سه رستوران برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه اشاره نمود. گفتنی است بعضی از اتاق های این هتل دارای 2 اتاق خواب می باشد.

هتل کوستر کلوب هالیدی کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به لاندری، سرویس کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی، صندوق امانات، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه روی پشت بام، تنیس، رستوران، لابی، جکوزی ویژه میهمانان تور ترکیه، سونا، پارک کودکان، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارکینگ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق ها، بیلیارد ویژه میهمانان تور ترکیه 95 و... اشاره نمود.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 18 آذر 1394
.

معرفی شهر قیصریه در ترکیه

این شهر که جمعیت آن بعد از سرشماری اخیر به بیش از یک میلیون نفر هم رسید از لحاظ مکانی در دامنه کوه ارجیس که دومین کوه مرتفع ترکیه می باشد واقع شده است و امروزه شهر قیصریه جز شهرهای صنعتی و مهم ترکیه به حساب می آید وشهری جذاب برای مسافران تور ترکیه آذر 94 میباشد. به دلیل دور بودن این شهر از دریا مردم بیشتر به کارهای تجاری پرداخته و پیشرفت قابل توجه ای در این زمینه داشته اند. قیصریه زادگاه معمار بزرگ سینان که  معمار معروف ترک در زمان عثمانی بود ، از بزرگترین آثار او مسجد سلیمیه در ادیرنه است . از مکانهای تاریخی که برای گردشگران تور ترکیه پاییز 94 مهم می باشد قلعه معروف در مرکز شهر از بازمانده های امپراتوری روم شرقی، مسجد، حمام و دانشکده طب و موزه تاریخی طب دانشگاه ارجیس، می توانید مشاهده کنید. از لحاظ نوع شهرسازی  این شهر جز شهرهای زیبای ترکیه بمی باشد . مسافران تورهای ترکیه با منظره های زیبای شهری را که شامل خیابان های پهن، درختکاری گسترده و  آپارتمان های زیبا و بزرگ میباشند برای مسافران تور ترکیه 94 قابل مشاهده می باشد. قسمت مرکزی شهر دیوارهای قلعه در اکثر آن بخش هنوز هم دیده می شودکه میان آن مسجدهای قدیمی و کاروانسراهایی وجود دارد که به کار گرفته میشوند .بعضی از بناهای جدید نیز در شهر که در کنار همین دیوار ها هستند از جمله مسجد بزرگ، مناره یا برج ساعت است . برای مسافران تورترکیه قیصریه در تابستان آب و هوای معتدل ولی زمستان آن سرد و برفی می باشد. از مراکز خرید این شهر می توان به کایسری فوروم، کایسری پارک اشاره کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: معرفی شهر قیصریه در ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل آیکون استانبول ترکیه

 هتل 4 ستاره آیکون در چند قدمی خیابان معروف استقلال استانبول قرار دارد . خیابان استقلال شامل مغازه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و گالری های مختلف است که مسافران تور ترکیه  می توانند از بازدید آن لذت ببرند. این هتل 65 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی، سشوار و ... می باشند. صبحانه بوفه هر روز در رستوران هتل سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه و کنوانسیون 700 متر، تا مرکز کنگره استانبول 700 متر، تا میدان تکسیم 900 متر  و تا فرودگاه آتاترک ترکیه 15 کیلومتر است.

امکانات هتل آیکون استانبول ترکیه :

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان عمومی، وای فای رایگان.تور ترکیه آذر 94

 

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور ترکیه محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در این هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.تور ترکیه آذر 94

 

از امکانات هتل دورا استانبول می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.تور ترکیه آذر 94

 

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.تور ترکیه آذر 94

 

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .تور ترکیه آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه :

 هتل 5 ستاره لی بلو در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار گرفته است که گردشگران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه :

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور که گردشگران  تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند.تور ترکیه پاییز 94

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

 این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت چهارصد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه ساخته شده است . این هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل , استخر , زمین تنیس , پینگ پنگ , بسکتبال , و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی , چادر زدن در شب را دارد شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل بگیرید. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند .تور ترکیه پاییز 94

 

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

تور ترکیه پاییز 94

 

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .تور ترکیه پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.

 

 تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

رستوران گالاتا ترکیه از بهترین رستوران های استانبول است رتبه اول را در بین رستورانهای برتر این شهر را دارد. بنابراین گردشگران عزیز تور ترکیه مرداد 94 که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند با خیالی آسوده به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ آن را نوش جان کنند.

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

در این رستوران درجه یک انواع غذاهای لذیذ ترکی , ایرانی , بین المللی و همچنین غذاهای رژیمی نیز سرو می شود. قیمت غذاهای این رستوران از 21 دلار شروع می شود تا 62 دلار به بالا, با وجود اینکه غذاها گران هستند اما فراموش نکنید که در بهترین رستوران استانبول هستید و چنین هزینه ای ارزش نوش جان کردن غذاهای لذیذ آن را دارد.

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

 

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران گالاتا استانبول ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

مسافران تور ترکیه تابستان 94 اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این رستوران سنتی دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول  

 

رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه مرداد 94 در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران زوما استانبول ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

 

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94  جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه مرداد 94  اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه اوزون گل ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی می توان به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ... برای میهمانان تور ترکیه اشاره نمود

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.
 

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل آوانگارد استانبول ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد از این رو برای مسافران تور ترکیه که قصد خرید در استانبول را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. هتل آوانگارد دارای 84 اتاق تمیز می باشد و دارای سه سوییت است. اتاق های هتل ضد صدا می باشند تا میهمانان تور ترکیه بتوانند در آرامش کامل در هتل استراحت نمایند. همچنین در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از شما مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانان هتل آوانگارد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی , سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و ... تور ترکیه اشاره کرد.

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

هتل کرون پلازای ترکیه استانبول از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه قدیمی استانبول واقع شده است و از 4 ساختمان جدا تشکیل شده است. هتل کرون پلازا دارای 265 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها بسیار راحت و تمیز می باشد. این هتل با بهترین امکانات آماده ارائه خدمات به میهمانان تور ترکیه می باشد

از امکانات هتل کرون پلازای استانبول ترکیه می توان به  رستوران های کباب ترکی و کباب سلطانی , رستوران های بین المللی , کافه , آرایشگاه , اینترنت وایرلس , استخر سونا , جکوزی , ماساژ , سالن بدنسازی , حمام ترکی و... اشاره کرد. مسافرین تور ترکیه می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند و سفری خوش را تجربه نمایند.

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.
 

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و از هتل های شیک و لوکس ترکیه می باشد. این هتل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است و تنها 24 متر با آن فاصله دارد. همچنین هتل هیلتون در 3 کیلومتری دریا قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های بزرگ و زیبا می باشد که منظره ای تماشایی از شهر را به میهمانان تور ترکیه هدیه می دهد. میهمانان می توانند از امکانات استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی هتل هیلتون بهره ببرند.

این هتل دارای 7 سالن غذاخوری متنوع می باشد که  انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود.

از دیگر امکانات هتل هیلتون استانبول ترکیه می توان به زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... برای میهمانان تور ترکیه مرداد 94 اشاره کرد.

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 29 تير 1394
.

 

دریاچه اوزون گل ترکیه

 

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه عید فطر 94 جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه تعطیلات تیر 94 اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه تیر 94 بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه اوزون گل ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.

 

 

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه عید فطر 94فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه عید فطر 94حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.

 

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

آبشار تورگوت در نزدیکی روستانی تورگوت در 35 کیلومتری مارماریس ترکیه واقع شده است. گردشگران عزیز تور ترکیه تعطیلات تیر 94 با یک پیاده روی کوتاه از جاده روستای تورگوت می توانند به راتی به این آبشار زیبا برسند و از دیدن آن لذت ببرند. در خلیج شهر مارماریس که جواهر ترکیه است 3 گذرگاه وجود دارد که دارای 1100 قایق می باشد و از این طریق صنعت توریسم خود را گسترش داده است. علاوه بر این در این منطقه جشنواره های متفاوتی هر ساله برگزار میشود که توجه گردشگران تور ترکیه تابستان 94را به سوی خود جلب می کند.

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس

در این منطقه از مارماریس یعنی تورگوت شما می توانید در طول سال ترکیب رنگ های بسیار زیبایی مانند سبز و آبی را مشاهده کنید و از دیدن این منظره طبیعی که گوشه ای از بهشت را به شما نشان میدهد نهایت لذت را ببرید. آنچه باعث شده که مارماریس مانند یک بهشت شود وجود گردشگاه ها و تفریحگاه های فراوان در کنار سواحل طولانی آن , بندرهای طبیعی و مدرن , زیبایی های طبیعی و خارق العاده , تور های آبی , کشتی های تفریحی , امکانات لازم برای انواع ورزش های آبی دلخواه گردشگران در خلیج مارماریس , وجود انواع هتل های 5 ستاره و پانسیون های عالی و بسیاری از ویژگی های دیگر این شهر می باشد. گردشگران و مسافران عزیز تور ترکیه تیر 94 با هر سلیقه ای می توانند تعطیلات خود را در این بهشت زیبا بگذرانند و از سف خود لذت ببرند.

تور ترکیه آبشار تورگوت مارماریس



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آبشار تورگوت مارماریس ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.

 

 

 تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول در سال 2005 و در بالاترین طبقه مارمارا پرا افتتاح شد و با سرو انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان خود گردید. مسافران تور ترکیه تعطیلات تیر 94که قصد سفر به استانبول را دارند بدانند که این رستوران چهارمین رتبه بین بهترین رستوران های این شهر را به خود اختصاص داده است. آنچه که نظر مهمانان را به خود جلب می کند منوی استثنایی این رستوران است که غذاهای ترکیبی را سرو می کند(ترکیبی از غذای ترکی و اسکاندیناوی).

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

گردشگران عزیز تور ترکیه تعطیلات تیر 94می توانند در رستوران میکلا لذیذترین غذاها را نوش جان کنند و از منظره فوق العاده این رستوران که نمایی 360 درجه از شهر را مقابل چشمانشان فراهم می آورد نهایت لذت را ببرند. دکوراسیون این رستوران به سبک اسکاندیناوی می باشد و سر آشپز آن اصالتا ترکی فنلاندی می باشد به همین دلیل منوی غذای این رستوران ترکیبی است. در منوی رستوران میکلا پوره لوبیا سفید , پوره بادمجان , بره دودی و.... نیز وجود دارد که می توانید از میل کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران میکلا استانبول ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394
.

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد و مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. مسافران تور ترکیه 94  بدانند که واحد پول این کشور لیر است و اگر به دنبال مناطق توریستی این کشور هستند بدانند که شهرهای توریستی ترکیه آنتالیا , استانبول , کوش آداسی , مارماریس و بدروم هستند. فاصله تهران ترکیه حدود 3 ساعت است و همچنین آنتالیا و استانبول یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارند.(1:30 عقب تر هستند.)

 

تور ترکیه شهر بدروم

 

تور ترکیه شهر مارماریس

 

مسافران عزیز تور ترکیه اردیبهشت 94  بدانند که آب لوله کشی این کشور به هیچ وجه قابل شرب نمی باشد و باید از آب معدنی استفاده کنند. کد تلفن آنتالیا 0090 242 و کد تلفن استانبول 0090 212 می باشد. در نهایت شاید مسافران خوش خوراک تور ترکیه خرداد 94  بخواهند که غذاهای مخصوص ترکیه را بچشند پس بهتر است که غذاهای مخصوص این کشور را بدانند: دونر کباب با پیته , مانتی , باقلوا , نان سیمیت , پلوی علی باش , پلوی قالبی توپ , بوقلمون گردویی , پیتزای قالبی , کباب خمیر دار , بورک ران مرغ , دلمه مرغ , کیشکه و... .

 

تور ترکیه بورک ران مرغ

 

تور ترکیه کباب دونر

 

همچنین لذیذترین و کامل ترین صبحانه زندگی خود را می توانید در ترکیه نوش جان کنید. در مناطق محلی ترکیه شما می توانید یک صبحانه کامل را نوش جان کنید و لذت ببرید. صبحانه ترکیه شامل نان تازه , پنیر , خامه , چای ترک , گوجه , خیار , فلفل , زیتون , گوزلمه می باشد. مسافران عزیز تور ترکیه بهار 94 با میل کردن چنین صبحانه ای لذت کامل را از سفر خود خواهند برد.

 

تور ترکیه میز صبحانه کامل

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات ضروری ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , غذاهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
.

 

راه هوایی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 که میخواهند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند بدانند که برای شهر استانبول و آنکارا پرواز مستقیم در تمام فصول و ایام سال و همچنین در تعطیلات نیز انجام می شود. برای شهر آنتالیا , ازمیر و... پروازها به صورت چارتر انجام می شود. مدت پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و استانبول تقربا 3 ساعت می باشد.

راه های ارتباطی ترکیه

 

راه زمینی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که تهران تا استانبول 2000 کیلومتر فاصه دارند و مسافران می توانند این مسافت را از طریق مرزهای زمینی با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های سیر و سفر و... طی کنند. و از این سفر زمینی که به مدت 45 ساعت است نیز لذت ببرند.

 

سفر به ترکیه با قطار

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که میخواهند با قطار به استانبول ترکیه سفر کنند بدانند که تقریبا سه روز (70 ساعت) در راه خواهند بود. برای رفتن به ترکیه با قطار می توانید از خطوط راه آهن ایران ترکیه استفاده کنید.

راه های ارتباطی ترکیه

 

سفر به ترکیه با کشتی

مسافران عزیز تور ترکیه خرداد 94  که علاقه مند به سفر با کشتی هستند می توانند از طریق بنادر جنوبی ایران مانند بندر بصره , دریای مدیترانه و یا دریای سرخ به ترکیه بروند و در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوند. سفر با کشتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و مسافران می توانند از این سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرند.

راه های ارتباطی تور ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: راههای ارتباطی ترکیه,درباره ترکیه, معرفی ترکیه , اخبار ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
.

 

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

 

مسافران تور ترکیه تابستان 94 که قصد دارند در ماه مبارک رمضان به ترکیه سفر کنند خوب است بدانند که:

در ترکیه مانند ایران ماه رمضان حال و هوای خاصی دارد و مسلمانان آن معتقدند که اگر از لحاظ اقتصادی وضعیت بدی داشته باشند در ماه رمضان خدا برکت را به سفره هایشان بر می گرداند. شروع ماه مبارک رمضان در ترکیه انقدر با شکوه و خاص است که غیر مسلمانان هم با رسم رسومات این ماه آشنایی دارند. مسلمانان ترکیه قبل از آمدن ماه رمضان خیابان ها و مساجد و گذرگاه ها را چراغانی و آذین بندی می کنند و با این کار آغاز این ماه مبارک را به یکدیگر تبریک می گویند. شیرینی فروشی های ترکیه در ماه رمضان بازارشان گرم می شود و بیشتر از 36 نوع شیرینی و پیراشکی در این ماه درست می شود که مسلمانان روزه دار می توانند آن را تهیه و زمان افطار نوش جان کنند.

 

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

 

مسافران تور ترکیه تابستان 94  خوب است بدانند که پایه بی قید و شرط سفره های افطار مسلمانان ترکیه باقلوا , پنیر , خرما , زیتون , انواع آش ها و سوپ های خوش مزه یا همان چوربا می باشد. جالب است بدانید که بعضی از این چورباها از زمان عثمانی به جای مانده. در ماه رمضان مردم در اماکن عمومی خیمه یا چادرهایی را برپا میکنند تا به مردم افطاری دهند بنابراین کسانی که هنگام افطار بیرون هستند , می توانند افطار را در همین چادرها نوش جان کنند و مهمان همشهری های خود باشند. این خیمه معمولا توسط افراد خیر و یا خیریه ها بر پا می شود و شما مسافران عزیز تور ترکیه خرداد 94 این چادر و خیمه ها را بیشتر در شهر استانبول و آنکارا می توانند ببینند.

 

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

 

آداب و رسوم مردم ترکیه در ماه رمضان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رسوم مسلمانان ترکیه در ماه مبارک رمضان,درباره ترکیه, معرفی ترکیه , اخبار ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
.

مسافران تور ترکیه بهار 94 خوب است بدانند که ترکیه چهار منطقه آب و هوایی متفاوت دارد که عبارت است از آب و هوای مدیترانه ای در قسمت سواحل جنوب و غوب ترکیه , آب و هوای سرد و کوهستانی در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که دارای زمستانی طولانی و هوایی بسیار سرد است , آب و هوای تقریبا خشک در قسمت فلات آناتولی و در نهایت سواحل دریای سیاه که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در فصل زمستان و در فصل تابستان دارای آب و هوای گرم می باشد. بهترین زمان برای سفر به ترکیه فصل بهار و پاییز می باشد که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم می باشد. در ماه های سرد سال مثل دی و بهمن اختلاف دما بین سواحل جنوبی و غربی و سواحل دریای سیاه دیده می شود. در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که آب و هوای کوهستانی دارد بارندگی بسیار زیاد و به صورت منظم است. گرمترین قسمت ترکیه آناتولی است که بارندگی آن نصف نواحی ساحلی می باشد.

 

آب و هوای استانبول ترکیه

 

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

استانبول دارای تابستانی گرم و مرطوب و زمستانی بسیار سرد و برفی با بارندگی زیاد و رطوبت بالا می باشد. به طور میانگین سالانه 870 میلی متر بارندگی دارد. دمای هوا در ماه های سرد زمستانی آن بین 7 تا 9 درجه سانتی گراد می باشد و بارش برف هفته ای یکبار امری طبیعی است اما بارش های سنگین آن در ماه دسامبر و مارس اتفاق می افتد. گرمترین زمان در شهر استانبول ماه جولای و سردترین آن ماه ژانویه است. در فصل تابستان با وجود بارندگی هوای خشکی دارد و دمای هوا در روز حدود 28 درجه است. مسافران تور ترکیه بهار 94 که قصد سفر به استانبول را دارند خوب است بدانند که این شهر بادخیز است و سرعت باد هفده کیلومتر در ساعت است.

 

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: آب و هوای ترکیه,درباره ترکیه, معرفی ترکیه , اخبار ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
.

 مسجد اصلان حانه

این مسجد قدیمی از دیدنی های ترکیه در نزدیکی قلعه قرار دارد و تاریخ ساخت آن به قرن 13 دوره سلجوقی برمی گردد. در محراب این مسجد از كاشيهاي سلجوقي استفاده شده و يك ستون بندي دوگانه غير معمول از ستونهاي چوبي است. علاوه بر آن آرامگاه آهي شراف الدين نیز در این مکان مقدس جای گرفته است. این مسجد از قدیمی ترین  یادگارهای بجا مانده در اطراف ارگ است.

 

مسجد اصلان حانه

مطالب مرتبط:

مسجد اصلان حانه

تور ترکیه فروردین 94

تور ترکیه اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مسجد اصلان حانه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

 قلعه کادیفه کاله ازمیر

قلعه کادیفه کاله از دیدنی های ترکیه با نام قدیمی پاگوس , یادگاری از آمازون‌ها و قرن چهارم قبل از میلاد بوده و در دوره‌های امپراطوری یونان، رم، بیزانس و عثمانی دستخوش تغییراتی گردیده است و با ۱۸۶ متر ارتفاع قرن‌هاست که نگهبان دائمی شهر ازمیر و دریای اژه می‌باشد. این قلعه در زمان اسکندر مقدونی توسط یکی از ژنرال‌های او بنام لیسماکوس بازسازی گردید که آثار آن تا به امروز باقیست.

 

قلعه کادیفه کاله ازمیر

 

مطالب مرتبط:

قلعه کادیفه کاله ازمیر

تور ترکیه فروردین 94

تور ترکیه اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: قلعه کادیفه کاله ازمیر,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

 

پارک ملی دیلک در کوش آداسی

پارک ملی دیلک در 23 کیلومتری جنوب شهر کوش آداسی در شهرک قوزل کاملی Guzelcamli  قرار دارد و در هفت ماه از سال از آوریل تا نوامبر ، مکان مناسبی برای تفریح و پیک نیک مسافرین تورترکیه می باشد. در اینجا انواع گیاهان ، پرندگان و حیوانات وحشی مختص آب و هوای مدیترانه ای وجود دارند. وسعت این پارک 28000 هکتار با طول 20 کیلومتر و عرض 6 کیلومتر است. مهم ترین سواحل در اطراف این پارک ، ایسملر Ismeler کاواکلی Kavakli و کاراپینار Karapinar نام دارد. ایسملر تنها ساحل ماسه ای منطقه است. نام دیگر آن پارک میلی Mili Park  است.در این پارک چادر زدن ممنوع است و جایی برای ماندن وجود ندارد.

 

پارک ملی دیلک در کوش آداسی

 

مطالب مرتبط:

پارک ملی دیلک در کوش آداسی

تور ترکیه فروردین 94

تور ترکیه اردیبهشت 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: پارک ملی دیلک در کوش آداسی,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : جمعه 14 فروردين 1394
.

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه فروردین 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه  شماگردشگران تور ترکیه فروردین 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشد تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه عید 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد و گردشگران تور ترکیه 94 زیادی را به خود جلب می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

هتل کراوانسارای لارا آنتالیای ترکیه

هتل با شکوه  کروانسارای لارا، به شکل u طراحی شده است و تمام اتاق های آن رو به چشم انداز دریا می باشند .خط ساحلی این هتل تور ترکیه 94 حدود صد و ده هزار متر است .دورتا دور مکان تفریحی این هتل توسط دریا ی مدیترانه پوشیده شده است.این هتل چندین زمین بازی ، استخر آب گرم مجهز ، سرسره های آبی،شهر بازی و فعالیت های متنوع برای میهمانان دارد.رستوران این هتل غذاهای متنوع لاتین ،مدیترانه ای و آسیایی را برای شما میهمانان تور ترکیه عید 94 سرو میکند.این هتل دوازده کیلومتر از مرکز شهر و ده کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد

این هتل چهار ستاره يك هتل  كوچك است که در منطقه ی شهر کمر قرار گرفته است .این هتل تور ترکیه 94 مکانی تفریحی و ارام برای همه است. هستند مي باشد.هتل داراي سوپر ماركت ،رستوران، اينترنت بي سيم رايگان، پذيرش 24 ساعته نیز است.دارای  زمين بازي براي كودكان است.

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

این هتل پنج ستاره ، که به سبک  معماری امریکایی مانند یک کشتی  طراحی شده با سواحل طولانی شنی و استخر دیدنی مکانی جذاب برای شما گردشگران تور ترکیه 94 خواهد بود. امکانات اتاقهای هتل شامل تختخواب فرانسوی، تلویزیون LCD و دستشویی وان دار و نشیمن است.این هتل دارای سرگرمیهای متنوع از قبیل بازیهای تنیس، والیبال ،کلوپ کودکان ،ورزشهای تابستانی و آبی، اسکواش و بازی بولینگ است.همچنین دارای خدمات ماساژ و مرکز  سلامت و بهداشت برای شما میهمانان تور ترکیه عید 94 است.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 23 اسفند 1393
.

هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه  پنج ستاره


هتل آک گون استانبول ترکیه

هتل آک گون استانبول ترکیه در منطقه زیبا و قدیمی توپکاپی ساخته شده است. هتل آک گون استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک استانبول 10 km  فاصله دارد. هتل آک گون استانبول ترکیه دارای 276 اتاق مرتب و تمییز با طراحی و چیدمانی متفاوت می باشد که مسافران تور ترکیه این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند . جاذبه های گردشگری استانبول مانند موزه توپکاپی و مسجد کبود با هتل فقط 2 km فاصله دارد.هتل آک گون استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , حمام سنتی ترکی و بخار , سونا و جکوزی , خدمات نگهداری از اطفال , اینترنت وایرلس , آرایشگاه , خشکشویی و لباسشویی که مسافران عزیز در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند, صرافی برای مبادلات ارزی , کافی شاپ , اتومبیل برای کرایه برای گردش مسافران , لاندری , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی و دیگر امکاناتی که برای گردشگران تور ترکیهتدارک دیده است.

 مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه در منطقه تاریخی و قدیمی سلطان احمد در سال 2009 ساخته شده است. هتل آکرا استانبول ترکیه دارای 30 اتاق با تمام امکانات اقامت می باشد. برای رسیدن به مسجد تاریخی کبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه پیاده فقط هشت دقیقه از هتل فاصله دارند. در 10 دقیقه می توانید با اتومبیل و یا با دیگر وسایل حمل و نقل به گرند بازار که بازار بزرگ استانبول می باشد برسید. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله پانزده دقیقه ای از هتل واقع شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 km و فرودگاه سابیها در 56 km از هتل واقع شده اند. هتل آکرا استانبول ترکیه امکاناتی مانند : رستوران با منوی متنوع , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی و اتوکشی برای آراسته بودن مسافران تور ترکیه , صرافی برای مبادلات ارزی , اتومبیل برای کرایه و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل آکرا استانبول ترکیه

هتل آکرا استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آلاهان ترکیه سه ستاره

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه هتلی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای قار گرفته است که با ساحل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل آلاهان ترکیه از 64 اتاق تمییز و مرتب تشکیل شده است. هتل سیصد متر از ایستگاه تراموا فاصله دارد. این هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.سرویس پذیرش هتل آلاهان ترکیه شبانه روزی است. از جاذبه های ترکیه مسجد کبود ، موزه توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به هتل آلاهان ترکیه نزدیک می باشد. از دیگر امکانات هتل فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , صندوق امانات , کافی شاپ , خدمات لباسشویی و خشکشویی که مسافران تور ترکیه در مدت زمان اقامتشان هم آراسته و مرتب باشند.

هتل آلاهان ترکیه

هتل آلاهان ترکیه

 مطالب مرتبط :

تور ترکیه 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلاهان ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

هتل آلزر استانبول ترکیه سه ستاره

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه در روبروی مسجد کبود ساخته شده و سال 2008 دوباره سازی شده است. هتل از شش طبقه که 22 شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است . هتل 50 متر با وسایل نقلیه شهری فاصله دارد . هتل آلزر استانبول ترکیه به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل صرافی وجود دارد که برای مبادلات ارزی در کمترین زمان مهیا شده است. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. این هتل مجاور دریای مرمره می باشد.هتل آلزر استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذای متنوع و خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی برای آراستگی مسافران تور ترکیه , خدمات نگهداری از اطفال و دیگر امکاناتی که برای مسافران عزیز تور ترکیه در نظر گرفته شده است.

هتل آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلزر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 10 اسفند 1393
.

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای  کوش آداسی

 

 

هتل گرند بلو اسکای یک هتل 5 ستاره است که در خط ساحلی دریای زیبای اژه قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های رو به دریا با چشم اندازی فوق العاده هستند. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی , استخر , سونا , رستوران های متنوع با غذاهای لذیذ و متنوع و.... می باشد. هتل گرند بلو اسکای با مرکز شهر تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

خوب است مسافران عزیز تور ترکیه 94 که قصد سفر به کوش آداسی و اقامت در این هتل را دارند بدانند که  اتوبوس های ساحل لادیز هر ده دقیقه یکبار از مقابل درب اصلی هتل عبور می کنند. مسافران عزیز تور ترکیه 94 با سفر به کوش آداسی و اقامت در هتل گرند بلو اسکای می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 28 بهمن 1393
.

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

 

هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94  می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه آنتالیا ترکیه , هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 28 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی